close

The Fault in Our Stars: “You don't get to choose if you get hurt in this world...but you do have some say in who hurts you.”

你不能決定在生命中是否會受到傷害,但你可以決定讓什麼去傷害你。   

 

It's just another night and I'm staring at the moon

這只是另一個我凝視著月亮的夜晚
I saw a shooting star and thought of you

看到一顆流星然後想到你
I sang a lullaby by the waterside and knew

倚著河畔唱著搖籃曲 領悟到
 If you were here, I'd sing to you

如果你在這 我會為你歌唱

You're on the other side

你在另一個世界
As the skyline splits in two

如天際線一分為二
Miles away from seeing you

自上次看見你已經過了很久 

But I can see the stars from America

但我還是可以看見星星在美國的上空
I wonder, do you see them too?

我想 你是否也看見它們了呢?

So open your eyes and see

睜開你的雙眸 並看清楚
The way our horizons meet

我們視線交錯的方式
And all of the lights will lead

所有的光線會帶領
Into the night with me

我進入黑暗
And I know these scars will bleed

我知道這些傷痕會流血
But both of our hearts believe

但我倆的心堅信
All of these stars will guide us home

所有的星星會引導我們回家

I can hear your heart on the radio beat

我能聽見你的心跳
They're playing "Chasing Cars" and I thought of us     

收音機撥放著'Chasing Cars'讓我想到你

Back to the time you were lying next to me

回憶過去 你躺在我身邊
I looked across and fell in love

我看著對面便墜入愛河

So I took your hand

所以我牽起你的手
Back through lamp-lit streets and knew

回到燈火通明的街道 了解
Everything led back to you

每件事都使我想起你

So can you see the stars over Amsterdam?

你能否看見阿姆斯特丹上空的星星
Hear the song my heart is beating to

聽到這首使我心臟跳動的歌

So open your eyes and see

睜開你的雙眸 並看清楚
The way our horizons meet

我們視線交錯的方式
And all of the lights will lead

所有的光線會帶領
Into the night with me

我進入黑暗

And I know these scars will bleed

我知道這些傷痕會流血
But both of our hearts believe

但我倆的心堅信
All of these stars will guide us home

所有的星星會引導我們回家

And oh
And oh

And oh whoa


I can see the stars from America 
我可以看見星星在美國的上空

Editor:Ashley

arrow
arrow

    AshleyandRuby's 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()